Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lumien | użytkownik

imię i nazwiskoAsia adresGdynia/Warszawa zarejestrowany15.04.2006 @15:01:33 ostatnio na stronie20.06.2011 @11:35:00

Galeria Sztuki Katarzyny Napiórkowskiej. Bohemistyka i kulturo-bzduro. W głowie kolaże i podróże. Tęsknię za teatrem.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwlast.fm/user/wojewoda/
digarty31 komentarze596 posty na forum8

komputer / sprzęt
Praktica MTL 5B i Canon Eos300. siakiś syfrak kodaka

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ionee    02.05.2006 @18:46:36
hmmm no ,może byc jeszcze niewidzialny Jasio
zajmuje miejsce jakies,ale nie rzuca sie w oczy

heheh.
_______
ave hella bandżi, ave hella robin hood masakra
~ionee    02.05.2006 @18:37:57
barawo! wygrałas cyganskie dziecko!
taa dawno juz tego nie słucham, rózne zchizy zmłodosci
_______
ave hella bandżi, ave hella robin hood masakra
~flaj    02.05.2006 @13:47:10
ou teunks zią, jor sou słiiiit buziaczek?
_______
Protection from what Tommy? Zee germans?
~AniolBezSkrzydel    02.05.2006 @13:11:12
dziękuję za odwiedziny i miły komentarz^^
wiesz...staram się, napisałam do 2 takich co mają taki inny styl...ale...hmm..jak narazie odpowiedzi nie uzyskałam:/
_______
"To ja twój anioł ? będzie dobrze
Śmiejesz się? ? i o to chodzi
Na 1 2 3 4 znikają wszystkie szmery"
~prezes88    02.05.2006 @12:48:06
o to chodz zeby byl dlugji specjalnie go takiego narysowalem ... co do tla to masz racje
pozdrawiam
_______
Pozdro600
~Lukarz    01.05.2006 @18:19:13
Ale tu jest morał inny a rymy... oj tam czepiasz się Żaruje ^^ dziękuje za coene
~Lukarz    01.05.2006 @18:09:01
CZłowiek sie cały czas uczy przecież... więc rzeczywiście przepraszam ze tak wyskoczyłem Zaraz bajke wrzucam nową ^^
~Lukarz    01.05.2006 @17:54:31
No to czemu siedzi na DA a nie ucz się co :P?
~Lukarz    01.05.2006 @17:09:02
To bardzo dobrze Napiszmy tylko te głupie egzaminy co kazą nam pisac i możemy dyskutować :P
~sioraqqy    01.05.2006 @13:43:06
sama??
hmm..dobre....albo z brakami bo troche nieostre
~farbka    30.04.2006 @18:53:31
A jak!
~more33    30.04.2006 @13:32:20
Wime 15 latki mysla ze swiat jest w pelni pesymistycnze lub całkiem kolorowy ale zyja w błednych ideologiach i jakis smiesznych stereotypach ja staram sie dawaj w pełni przemyskane tytuły moze ni do konca łatwe w odbiorze ale zawszepozdro
~more33    30.04.2006 @13:26:58
niesteyt nie jestem 15 latka tylko mam 22 lata niestety takie mam wizje w głowach jestem osoba o smutnej duszystad moje koncepcje natytuły pozdro
~dogbert    29.04.2006 @22:53:19
ten pozytywny komentarz, ktory przed chwila Ci wystawilem nie byl podyktowany kurtuazyjna checia zrewanzowania sie. doprawdy zaciekawila mnie ta grafika.
zdaje mi sie - ale moge sie mylic - ze kiedys (a na pewno kiedys u ciebie bylem) mialas tutaj wiecej prac?
i zauwazylem tez ze mamy podobne gusta, przynajmniej jesli chodzi o malazy (ktorych wymienilas) - to sie chwaly :P
kłaniam się.
_______
Mein Name ist Karl. Ich bin Expert.
~Andrea    29.04.2006 @22:07:11
Dzieki za komentarz

edit: boli mnie tylko to, że się pani nie chciało zdjęcia powiększyć -_-
ostatnio edytowane: 2006-04-29 22:17:45
_______
liczę na odwet
~candyculture    28.04.2006 @09:12:02
bombowy kolaż!
_______
wreszcie chłopcy i dziewczynki już nie muszą bać się świnki!
~flaj    27.04.2006 @09:21:09
cześć misuniu
ja nie zjadam żądnych pająków we śnie! fuuuu! nienawidzę pająków we śnie...za to zjem Ciebie! ahahahahahah !!!!!
_______
Protection from what Tommy? Zee germans?
~Nimfea    25.04.2006 @22:57:44
to nie modelka to ja
_______
"Ludzie są smutni bo nie maja czym pomerdać" [ pies Fafik] :D

{ nie dziękuj za komentarze - obejrzyj moje prace }
~sartorius    16.04.2006 @19:48:40
Dziekuję slicznie za ciepłe słowa Aż się chce pisać
~kmh    16.04.2006 @18:34:01
dum di dum
_______
motywdrogi.pl
Poprzednia strona 1 ... 5 6 7 8
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt